Dance feelings

Jag är sjukt dans sugen. Vill röra mig, jag vill ta ut min energi till musik. Funderar på att börja på en dans kurs, åka in till Karlstad en gång i veckan i vår. Det vore underbart. Jag vet att det är fler som är sugna på det med. Jag har bara gått på barndans och sen två steg/nivåer i bugg. Jag vill prova på massa olika stilar som ragga, jive, street, hiphopp, disco, latinamerikanska pardanser mm. är några stilar jag skulle villja testa.


Tänk om man hade en "Johnny Castle"
att dansa med! (a)

"Nobody puts Baby in a corner!"
Älskar verkligen den filmer <3


Det skulle vara jätte kul att dansa i grupp med! :D

Apprå på något helt annat så är jag lite sugen på att byta efternamn, orka vänta tills man ska gifta sig, det vet man ju inte ens om man ska göra, det beror ju på om man hittar nån man vill gifta sig med och om det är ömsesidigt. I alla fall så har mamma jätte många efternamn på sin sida som jag kan ta. Pappa hade färre. Ett efternamn som jag gillade var Berléen. Veronica Berléen ? Eller så funderar jag på att lägga in Veronica 'Thomasdotter' Wihman. Det där med Thomasdotter kan man tydligen göra utan att ansöka om det. Men om jag bestämmer mig för något så är det ju roligare om man ansöker om det, än att bara hitta på att man heter Thomasdotter. Men jag gillar fortfarande Berléen.

Kommentarer
Postat av: Mimmí

oo.. byta efternamn.. det gjorde jag ju från Grafström till Larsdotter.

Du måste göra det innan du fyller 18 år annars går inte just det. Å det kostar 1500 kronor att göra..

så du vet :)



Men jag trivs med mitt nya efternamn!

2009-01-06 @ 16:14:18
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0