Friends are all that you need

True friends are like diamonds
precious but rare.
False friends are like autumn leaves
found  everywhere.

För ett litet ögonblick trodde jag att jag hade någonting innom mig. Någonting innom mig som fyllde ut min kropp. Men lika fort som jag hann att uppfatta det så försvann det. Som en pysande balong. Min kropp flyger tjutandes i cirklar iväg och blir tillslut tom, då den lägger sig ner med en djup suck. All luft har gått ur. Det känns så tomt. Men det kan inte kännas tomt för det finns inget tomrum, det är helt platt.



Kommentarer
Postat av: josefine

för mig är du en riktig vän!!<3 saknar dig väldigt mycket...<333

Postat av: josefine

har skaffat en ny blogg! Så nu får du fanemej börja läsa :D! josefinewestling.blogg.se, ses där, hehe ;)!

2009-02-02 @ 19:33:29
URL: http://josefinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0