Här i Forshaga!


Li, Vronq, Johanna, Anna och Li
Några flickor utan för gymmet.

Här i Forshaga har jag det bra. Har blivit duktig och gått på gym med flickorna regelbundet i några veckor och det hoppas vi på att vi ska fortsätta med. I Idrotten skall ett träningspogram lämnas och det är ju bra att vi har börjat gått på gym. Igår var jag och Tina med Rasmus Fritidsvärd och några Sporthandlar-tjejer uppe i Sisiskogen och åkte längdskidor, skate. Det var jätte roligt och jobbigt, en helt ny stil. Jag har bara åkt klassiskt innan, nu var det så att man åkte i uppförsbackar. Bra bra träning. Det är kul med snö och skidor. Jag har anmält mig till en Trysil resa med skolan och hoppas innerligt att jag och Julia blir utlottade att följa med. Idag fick jag hem en katalog för skidskoleutbildning, det var roligt men för mycket inspiration. När det står om utbildningar i Alperna. Jag är så pepp!
Snön kan man hitta annan stan men just nu vill jag att den och all slask ska försvinna, Ja got to träna kontaktfält till Agility tävlingen i Karlstad. Imorgon är det hunddag och agility och klickertäning med Anne och Susanne.

Ni lyser upp min dag <3
Shit happens, life's go on!

Kommentarer
Postat av: Lisa H

när är tävlingen i karlstad då?:):)

2009-01-27 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0