Shopping in Vasteras ^^

Jag hittade en bra skiddress idag som jag var ute efter, fick den i förskotts-födelsedags-present! ;D


Here it is, and me too! ^^

I Västerås så köpte jag även en ryggsäck, en bh, två pack skidstrumpor och ett "pannband/pirat-tygband" typ ;)
På Hälla där vi (Jag, pappa, sigrid och sofie!) var gick vi och åt på IKEA, efter drygt en timme inne på Stadium!
Pappa hittade ett fint längdåknings paket med skidor och pjäxor och det tog det, sen när han var klar, det var först då jag hittade min dress som hängde uppe på väggen, den hade jag inte sett först! Det är det snyggaste och dyraste som jag alltid ser först, sen hittar men det man letar efter, när man öppnar ögonen! ;D

Pappa åkte hem och jag, Sigrid & Sofie gick på Bio och såg 'Australia' för mig andra gången! :D
Tihih jag var så pepp på att se den igen, den här gången lade man märke till mycket mer!

Dagens citat:
Jag står och blickar ut över affären och säger "Vart är ni?"
Sofie "Jag är här!" *tittar med små söta ögon*
Jag *tittar ned!*

Kommentarer
Postat av: josefine

fina kläder :) ska du åka skidor i vinter, vart? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0