Släktträff på hasslö


Hasslö är en unik och mycket mysig liten ö nere i Blekinge nära Karlskrona där vi hade släktträff. Härligt att träffa släkten, äta god mat och bada tillsammans. Morgondopp var det bästa. Baccus gillade att hoppa från bryggan och leka med båtarnas bojjar, han stod på bakbena i vattnet och nästan stuttsade bojjen på vattenytan med framtassarna ;-) Det var kul att höra från mina sysslingar som ligger i lumpen, riktigt tuffa tjejer och jag blev inspirerad, verkligen :-) !! Mitt bästa förslag, nästa släktträff på Ibiza ;-)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Häggis

Då följer jag med dig på nästa släktträff;)

2009-07-26 @ 23:10:12
Postat av: Madeleine

Jag vill oxå följa med då ;P

Baccus är så söööt! <3

2009-07-27 @ 00:07:50
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0