Studenten på Ullvigymnasiet



12 Juni 2009 - Student för tredjeårs eleverna på Ullvigymnasiet i Köping
Utspringningen var häftig, ut på balkongen och skrek gjorde fina studenter och sedan ned för trappan till nära och kära.


Min stora syster <3
Stort Grattis till Sigrid Wihman som klarat av tre år på NV.


Min vän <3
Stort Grattis till Madeleine Häggkvist som klarat av tre år på NV.



Studenterna, släkt och vänner vandrade bort till torget för att åka eller titta på cortegen. 06NV hade en skit snygg vagn med massa björkris. Jag hade även med mig Baccus här i folk massa (vågade inte lämna han hemma med all maten). Det gick mycket bra, han är väldigt social tränad den hunden :)



BILDEN TALAR FÖR SIG SJÄLV :D

Medan dom sjöng och skrek på flaket runt i Köping åkte vi andra hem till Kolsva och skålade för henne. Sedan kunde vi hugga in i maten. Höhö, jag älskar mat (^^,) Trevligt att träffa släkt och vänner. Sigrid var hemma och åt mat och hade present öppning, sedan var det dags för en lång student-fest-natt i Westerkvarn för studenterna. Hoppas du och madeleine och alla andra hade en riktigt rolig student. För mig blev det film, Bad Boys och mys med Jenny och Stina på kvällen.

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag vågade inte ha han hemma med all maten, jag älskart och saknart! <3

2009-06-13 @ 22:55:42
URL: http://johannahaglund.blogg.se/
Postat av: Mad

Tack Veronica!!! Den var verkligen riktigt rolig!!!!!!! Men saknar klassen redan! Kan du skicka alla bilder till mig? :)

2009-06-14 @ 02:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0