Det blir mest en massa ord som glider, om myggbett som svider och gyllene tider!

Så var ännu en helg passerad i vårens härliga dagar. En timme efter jag kommit hem bar det iväg till klubben, Köpings Hundungdom för att träffa annat folk och förbereda inför lördagens agility klass 1 och 2 tävling som vi skulle arrangera. För mig och lisa blev det till att sätta upp ett sprillans nytt 8-manna-tält som vi skall bo i halva sommaren. Gah jag älskart, det är jätte stort och kommer att användas flitigt i sommar. Självklart åt jag och lisa köttfärsås och spaghetti, som alltid ute på klubben och sedan roade vi oss med att spela kubb med dommaren och hennes kompis som var på plats med husvagn. Tihi, det var kul och vi låg mycket under men tog i kapp och van. Kubb spelet ska lätt med till gotland i sommar (Y)

Mycket pigga och med ett leende på läpparna klev vi på morgonen in i klubb stugan för att... nej, nej Med morgonfrilla, sömniga ögon och så där jävla härligt ont i ryggen man har efter att ha sovit på luftmadrass gick vi in i klubbstugan för att smaska i oss varsin god yoghurt.


Jag och Lisa var Inropare på tävlingen och hoppas vi skötte jobbet bra :) Vi fick även hjälp av lisa h och josefine när dom inte var hinderfixare. Sötaste Elin Kling hjälpte oss också flitigt. Lisa tävlade med bästa Wilma, Golden - själklart nolla alltid hon är en stjärna och en långsam en och kom på en fin niondeplats (Y) Josefine var mycket duktig med sina hundar, Jag är också mycket nöjd med mina lopp men inga pinnar tog vi denna dag!





Jag ska tävla sjukt mycket AGILITY med dessa underbara flickor i sommar! <3


HEJ :D

Dagens låt:
När vi två blir en - Gyllene Tider



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härligt!!!



Du är bäst som inropare! Jag kommer ihåg förra året, när jag ropade på inroparen tre gånger innan jag till slut tog i och ropade "Veronica Wihman, nu kommer du hit!" Hahaha, du var så söt när du kom springande helt förvirrad: "Jag glömde att det var jag som var inropare!"



Synd bara att jag inte fick plats i ert tält på gotland.. :( Jag ville verkligen åka....

2009-05-17 @ 21:06:00
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: josefine

en finfin helg ;D!<3

2009-05-18 @ 08:00:03
URL: http://josefinewestling.blogg.se/
Postat av: Malin

Men Veronica..

Så jävla snygg äru!

2009-05-22 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0